Celem kursu kelnerskiego jest podniesienie kompetencji pracowników lokali gastronomicznych. Przeszkolenie kadry z zakresu obsługi gości przekłada się na wzrost liczby gości odwiedzających restauracje. Właściciele lokali, którzy zdecydowali się na przeszkolenie personelu we współpracy z nami, obserwują w swojej działalności:

  • wzrost pozytywnych opinii dotyczących obsługi;
  • zwiększenie wydajności pracowników;
  • poprawę jakości komunikacji między członkami zespołu.

Zamknięte szkolenia kelnerskie odbywają się w lokalu zleceniodawcy oraz w dogodnym dla wszystkich uczestników terminie. Warsztaty teoretyczno-praktyczne prowadzi wykwalifikowany trener, który ma na swoim koncie liczne sukcesy w branży gastronomicznej.

Czego uczą się uczestnicy szkolenia kelnerskiego?

Szkolenie kelnerskie trwa 3 dni, a jego program jest dostosowany do potrzeb lokalu i personelu. W trakcie zajęć uczestnicy nabywają nowe umiejętności oraz mają okazję do nadrobienia dotychczasowych braków w swojej wiedzy. Warsztat składa się z licznych ćwiczeń praktycznych, m.in.:

  • przygotowanie sali konsumpcyjnej do obsługi (nakrywanie stołów, formowanie serwetek);
  • obsługa konsumentów o różnych cechach psychologicznych (powitanie, przyjmowanie zamówień, serwowanie potraw i napojów, zbieranie brudnej zastawy ze stołów, podanie rachunku i pożegnanie klientów);
  • sposoby podawania napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

Na kursie uczestnicy zapoznają się także z zagadnieniami z zakresu organizacji czasu pracy na stanowisku kelnera.