Teoretyczno-praktyczne szkolenie otwarte „Specjalista ds. marketingu w 2 dni” skierowane jest do osób, które zajmują się w firmach marketingiem lub reklamą, nadzorują kampanie i chcą zwiększyć ich skuteczność. Celem kursu jest podniesienie kompetencji uczestników w zakresie doboru grupy docelowej, tworzenia reklam i budowania ścieżek komunikacji. Przekazywanie atrakcyjnych i dopasowanych do odbiorców treści promocyjnych bezpośrednio przekłada się na zwiększenie dochodów firmy. Uczestnicy poprzednich szkoleń marketingowych z naszej oferty obserwują widoczny wzrost skuteczności działań marketingowych, które samodzielnie planują i wdrażają w swoim miejscu pracy.

Na czym polegają szkolenia marketingowe?

W trakcie szkoleń marketingowych uczestnicy od razu mogą wykorzystać poznaną teorię w praktyce. Najważniejszą częścią warsztatu jest samodzielne stworzenie strategii dla wybranej marki zgodnie z technikami omówionymi w pierwszej części warsztatu. Program szkolenia obejmuje:

  • zapoznanie się z tradycyjnymi i internetowymi narzędziami marketingowymi;
  • naukę dostosowywania taktyki działań marketingowych do algorytmów, zmieniającego się rynku i potrzeb klientów;
  • analiza minionych, obecnych i nadchodzących trendów w marketingu;
  • zagadnienia z zakresu budowania marki osobistej;
  • wykorzystanie social mediów do promocji działalności oraz budowania aktywnej społeczności klientów.

Za prowadzenie kursu odpowiedzialny jest wykwalifikowany trener, który od wielu lat prowadzi kampanie dla klientów z całej Europy. Możliwość nauki od eksperta w tej dziedzinie pozwala poznać praktyczną stronę tworzenia i wdrażania strategii marketingowych.