Szkolenia dla branży HoReCa to klucz do osiągnięcia sukcesu w wymagającym sektorze hotelarsko-gastronomicznym. Systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników realnie wpływa na wzrost zysków, usprawnienie komunikacji w zespole oraz zwiększa zaangażowanie kadry w wykonywanie codziennych obowiązków. Jakie szkolenia powinni zorganizować właściciele lokali gastronomicznych dla swoich pracowników?

Zarządzanie lokalem gastronomicznym – czy nauczysz się tego na szkoleniach dla branży HoReCa?

Wśród szkoleń dla branży HoReCa coraz większą popularnością cieszą się kursy dla menedżerów gastronomii, które przygotowują uczestników do skutecznego zarządzania lokalami. Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności z zakresu:

  • prowadzenia biznesu, planowania budżetu i wyliczania cen sprzedaży;
  • radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w zespole oraz w kontakcie z gośćmi;
  • prowadzenia magazynów z produktami, przeprowadzania inwentaryzacji i wykorzystywania technologii;
  • dostosowywania oferty do współczesnych oczekiwań klientów.

Warsztaty są także okazją do rozwijania umiejętności liderskich oraz nauki określania długofalowych celów działalności.

Poza kursem dla menedżerów gastronomii warto zorganizować szkolenia kelnerskie, baristyczne i barmańskie, dzięki którym wzrasta jakość obsługi klientów. Zadowolone osoby chętnie wracają do lokalu z uprzejmym i wykwalifikowanym personelem oraz polecają miejsce znajomym, co wpływa na wzrost zysków przedsiębiorstwa. Bez względu na to, czy prowadzisz restaurację z dużą liczbą pracowników, czy niewielką kawiarnię, zatrudniającą kilka osób, opłaca się inwestować w dokształcanie personelu.

Spersonalizowane szkolenia dla branży HoReCa

Najlepszym wyborem dla przedsiębiorców jest organizacja personalizowanych szkoleń dla branży HoReCa. Są to warsztaty teoretyczno-praktyczne, które odbywają się w lokalu zamawiającego oraz w terminie dogodnym dla całego zespołu. Program szkolenia kelnerskiego, baristycznego, barmańskiego lub menedżerskiego wraz z harmonogramem jest przygotowywany w konsultacji z właścicielem biznesu. Plan uwzględnia oczekiwania pracowników, ich dotychczasowe doświadczenie i kompetencje. Dzięki temu personel uzupełnia braki w wiedzy i umiejętnościach, a także zyskuje nowe kwalifikacje. Indywidualnie ułożony program szkolenia zamkniętego odpowiada na realne potrzeby i trudności przedsiębiorstwa, co gwarantuje osiągnięcie jeszcze lepszych efektów niż dokształcanie pracowników na kursach otwartych.

Wróć do bloga